Hennetec B2B

 

Hennetec for erhverv

Hos Hennetec arbejder vi aktivt med salg til erhverv af forskellig slags. Herunder finder du flere informationer om nogle af de forskellige typer af kunder vi arbejder med og om hvordan vi kan hjælpe netop jer.

Projektsalg

Vi har stor erfaring i at hjælpe vores kunder med realisere projekter fra enkelte indramninger til større opgaver som kræver en projekttilgang. Opgaverne varierer lige fra specielt indrammede portrætter eksempelvis i forbindelse med jubilæer eller lignende, til projekter der indebærer delleveringer af flere forskellige typer produkter som eksempelvis levering af indramninger og rammer til et nye bygninger,  ombygninger eller ens udsmykning af butikslokaler over flere goegrafiske lokationer.

Fælles for disse er at vores erfarne team hjælper dig hele vejen og giver dig kompetent sparring til at finde den rette løsning for at projektet bliver en succes.

Kontokunde

Der kan være flere forskellige grunde til at blive kontokunde hos Hennetec. Bestilling og levering er væsentligt nemmere og hurtigere når vi på forhånd har oplysninger om dig i vores system. På den måde skal du ikke tænke på andet en at finde de rigtige produkter og så klarer vores systemer resten.

Tillige kan du blive oprettet som fakturakunde hos os. 

Hvis du ønsker at betale med faktura skal du oplyse et CVR nummer hvorefter vi foretager en kreditvurdering af dig som kunde. Denne vurdering danner grundlag for godkendelse samt eventuelt en dialog om ændrede betalingsbetingelser.

Ved køb der overstiger vores kreditgodkendelse forbeholder vi os ret til at kræve forudbetaling.

Forhandler

Vi leverer rammer til en række forhandlere i Danmark og Norden. For at blive forhandler skal du udover et CVR nummer godkendes som forhandler af vores erhversafdeling. Det indebærer en dialog om dit forventede salg og hvilke typer af produkter du forventer at ville forhandle.

Uanset hvilken type forhandler du måtte være ønsker vi et gensidigt fordelagtigt samarbejde der gerne skulle vare i mange år. Derfor indgår vi altid i en dialog om hvordan vi kan hjælpe netop din forretning og om hvordan vi kan arbejde sammen for at skabe den bedste løsning for begge parter.

Som udgangspunkt er vores kunder ikke forpligtiget på nogen måde overfor os da vi håber at levere en service der gør at det ikke er nødvendigt. 

Andre former for aftaler indgås på et individuelt grundlag og drøftes igennem dialog med vores erhvervsafdeling.

Det er nemt at blive erhvervskunde hos Hennetec

Du er kun få klik væk fra at starte dit samarbejde med Hennetec som erhverskunde - følge blot disse enkelte trin;

  • Opret dig som kunde og udfyld dine data her
  • Send en mail til erhverv@hennetec.dk med en kort fortælling om dit behov, CVR nummer og hvordan vi må kontakte dig
  • Afvent skriftlig godkendelse eller yderligere kontakt fra vores erhvervsafdeling

Du kan altid kontakte vores erhversafdeling hvis du har spørgsmål eller ønsker at høre nærmere om vores forskellige løsninger.

Hennetec Erhverv

E: erhverv@hennetec.dk

T: +45 7734 1100

Mange af vores produkter sælges gennem vores forhandlernet, der består af webshops, fotoforretninger og ikke mindst en lang række fotografer.

Fotograferne er i vores øjne uvurderlige som forhandlere, da de ofte har produkterne med helt ude ved kunden.

Så er du fotograf eller har en webshop eller en fotoforretning, så er du velkommen som forhandler af vores produkter.

Det eneste krav vi stiller er, at du har et CVR nummer og at dine varekøb hos os primært er varer med henblik på videresalg samt vareprøver.

At være forhandler er uforpligtende og gratis og aftalen kan siges op til enhver tid. Forhandlere er desuden de første, der hører om produktnyheder og ændringer i sortimentet.

Det er simpelt at blive forhandler:
- opret et login her på siden.
- udfyld profilen med navn, adresse m.v.
- send en email på info@hennetec.com med en kort beskrivelse af, hvordan du har planlagt at sælge produkterne (f.eks. er fotograf og har demoprodukter med ude hos kunderne), hvilke produkter primært samt ca. forventet vareomsætning 1. år.

Så får du en bekræftelse med din forhandlerrabat eller afslag inden for en uges tid. Din forhandlerrabat er individuel og tilpasses løbende i forhold til din vareomsætning.